Strona główna  
   
  Historia szkoły  
   
  Dokumenty szkoły  
   
  Zasady rekrutacji  
   
  Profilaktyka  
   
  Nauczyciele  
   
  Samorząd Uczniowski  
   
  Rada Rodziców  
   
  Kierunki i wychowawcy klas  
   
  Kalendarz roku szkolnego  
   
  Kalendarz imprez i uroczystości  
   
  Olimpiady, konkursy, zawody  
   
  Koła zainteresowań  
   
  Absolwenci  
   
  Matura  
   
  Egzamin zawodowy  
   
  Osiągnięcia uczniów  
   
  Patronaty i współpraca  
   
  Współpraca z zagranicą  
   
  Europejskie projekty edukacyjne  
   
  Comenius REGIO  
   
  Klub Europejski Douzelage  
   
  Wolontariat  
   
   
   
  Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy  
   
  Gazeta szkolna "WIÓRY"  
   
  Super Klasa  
   
  Sport  
   
  Informacje dla rodziców  
   
  Kontakty z nauczycielami  
   
   
 

ul. Dworcowa 3
74 - 500 Chojna

www.zsp1chojna.pl
zsp1chojna@o2.pl

tel./faks 091 414 20 29


 
 
PATRONATY - WSPÓŁPRACA
 
   
     
   
     
 
 
     
     
 
 
     
     

 


     
 

Podsumowanie I etapu projektu „Staże hotelarzy” 2010
– spotkanie stażystów z opiekunami, nauczycielem zawodu i dyrektorem szkoły

 

12 października 2010 roku odbyło się spotkanie podsumowujące realizację staży dla uczniów Technikum Zawodowego w zawodzie technik hotelarstwa, realizowanych w ramach projektu mobilności „Staże hotelarzy”- program Leonardo Da Vinci.

W spotkaniu wzięli udział: Dyrektor ZSP nr 1 w Chojnie pani Adriana Salamończyk, nauczyciel przedmiotów zawodowych w technikum hotelarskim, wychowawczyni klasy 3 TH pani Izabela Barylska, koordynator projektu pan Janusz Salamończyk, nauczyciel języka niemieckiego pan Norbert Oleśkow, uczniowie klasy 3 TH, którzy odbyli staże w Anglii i Niemczech.

Uczestnicy staży przedstawili swoje wrażenia z odbytych w Anglii i Niemczech praktyk oraz propozycje dotyczące modyfikacji sposobu realizacji przedmiotów zawodowych i zajęć praktycznych prowadzonych w szkole.

Najczęściej powtarzające się wnioski:
- konieczność zintensyfikowania nauki języka niemieckiego i angielskiego, tak aby uczestnicy praktyk nie mieli kłopotów w kontaktach z klientami,
- położenie nacisku na praktyczną realizację zajęć obsługi konsumenta,
- częstsze korzystanie z programów komputerowych przeznaczonych do obsługi recepcji hotelowej,
- zwracanie uwagi na dokładność podczas ćwiczeń porządkowych w jednostce mieszkalnej,
- przenieść uśmiech, dobry nastrój i życzliwość obowiązujące na co dzień w hotelach do naszej szkolnej rzeczywistości,

Pani Dyrektor stwierdziła, że otrzymała wiele pozytywnych uwag od właścicieli hoteli dotyczących zaangażowania i profesjonalnego przygotowania uczestników stażu, podziękowała uczniom i ich opiekunom za bardzo dobrą realizację projektu.

     

LANGUAGE

Anglia Niemcy Węgry


LINKI

Centralna Komisja Egzaminacyjna

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
w Poznaniu

Kuratorium Oświaty
w Szczecinie

Starostwo Powiatowe
w Gryfinie


Dziennik elektroniczny LIBRUS

 
 

GALERIA

 
     
 
 
     
   
     
   
     
   
     
 

Festiwal Piosenki Angielskiej

 
 
Wszelkie Prawa Zastrzeżone 2007
ZSP Nr 1 w Chojnie