|
Znak sprawy: ZSP/340/11/10 Chojna, 3 listopada 2010 r.
OGŁOSZENIE
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Dostawę i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie pracowni szkolnych” finansowanego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, Poddziałanie 7.1.2. Infrastruktura edukacyjna – szkolnictwo ponadgimnazjalne.
- Zamawiający: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: : www.zsp1chojna.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: 39162100-6 ):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia pracowni stolarskiej ZSP Nr 1 w Chojnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku ZSP Nr 1 w Chojnie przy ul. Dworcowej 3, 74-500 Chojna, pok. 25 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
(warunki dotyczą każdej części postępowania)
a) spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł. albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiając wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % zaoferowanego wynagrodzenia brutto. Warunki wniesienia, formy oraz termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w SIWZ i umowie.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Pani Iwona Łozińska, Pan Rafał Czubik - tel. 91 414 20 29
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 listopada 2010 r. do godz. 11.00 w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych, sekretariat pok. nr 18
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 listopada 2010 r. o godz. 11.20 w budynku Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie.
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacje dodatkowe, w tym finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu pt. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie pracowni szkolnych” dofinansowanego w ramach Działania RPO WZ 7.1.2. Infrastruktura Edukacyjna – szkolnictwo ponadgimnazjalne.
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 3 listopada 2010 r.
***
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ 2 [tutaj]
Załącznik Nr 2 wyposażenie pracowni stolarskiej [tutaj]
Załącznik nr 3 do SIWZ 2 [tutaj]
Załącznik nr 4 do SIWZ 2 [tutaj]
Załącznik nr 5 do SIWZ 2 [tutaj]
|
|