STRONA GŁÓWNA  
   
  HISTORIA SZKOŁY  
   
  ABSOLWENCI  
   
  DOKUMENTY  
   
  REKRUTACJA  
   
  ODDZIAŁY I WYCHOWAWCY  
   
  KADRA PEDAGOGICZNA  
   
  SAMORZĄD UCZNIOWSKI  
   
   
   
  INTERNAT  
   
  PRAKTYCZNA NAUKA ZAWODU  
   
  DORADCA ZAWODOWY  
   
  PROFILAKTYKA  
   
  EWALUACJA  
   
 
 
   
  EGZAMIN MATURALNY  
   
  EGZAMIN ZAWODOWY  
   
  PATRONATY  
   
   
   
   
   
  SUKCESY UCZNIÓW  
   
   
   
  SUPER KLASA  
   
  GAZETA "WIÓRY"  
   
  50 LAT LO  
   
  MOODLE  
   
  ADMINISTRATOR  
   
   
 

ul. Dworcowa 3
74 - 500 Chojna

www.zsp1chojna.pl
zsp1@zsp1chojna.pl

tel./faks 091 414 20 29


 
 
PATRONATY - WSPÓŁPRACA
 
     
   
     
 
 
     
   
     
   
     
 
WOPR
 
     
 
Akademia CISCO
 
 
 
     
     

 


 

Wycieczka dydaktyczna na Uniwersytet Szczeciński

 

17 marca 2017 r. uczniowie klasy II bd pod opieką Pani Agaty Motyl i Pani Anny Krzemińskiej uczestniczyli w wycieczce dydaktycznej na Uniwersytet Szczeciński oraz  do  kina. Wycieczka była związana z Dniem Liczby Pi - przedsięwzięciem, organizowanym w naszej szkole trzy dni wcześniej.

DSC_0570

O godzinie 8.10 wyruszyliśmy busem spod budynku liceum do Szczecina. Droga minęła nam dosyć szybko. Na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania uczestniczyliśmy w 1,5 godzinnym wykładzie, prowadzonym przez mgr Magdalenę Kowalską pt. ,,Być jak Steve Jobs, czyli jak wykreować marki, które pokocha świat”. Na  wstępie poznaliśmy ogólną definicję marki oraz odgadliśmy nazwy kilkunastu globalnych marek na podstawie ich symboli. Następnie dowiedzieliśmy się jaką rolę odgrywa logo, nazwa i slogan danego znaku towarowego w marketingu. Poznaliśmy też przykłady kilku nietrafionych logotypów oraz zobaczyliśmy ranking najlepiej zarabiających marek na świecie. Pani Kowalska z wielką chęcią podejmowała z nami dyskusje na temat naszych spostrzeżeń i  przemyśleń, na temat sposobu kreowania dobrych znaków fabrycznych.


DSC_0514

Punktem kulminacyjnym wykładu był udział naszej grupy w dwóch testach: teście ślepym i  jawnym. Miały one na celu ukazanie renomy marki i jej wpływu na nasze decyzje zakupowe. Test polegał na degustacji trzech napojów typu Cola, co sprawiło, że nasza grupa jeszcze chętniej przystąpiła do testów. Ostatecznie okazało się, że wyniki z obu testów były bardzo podobne, co potwierdziło fakt, że renoma marki nie wpływa bezpośrednio na nasze decyzje, podejmowane podczas zakupów. Ważniejsza okazała się dla nas jakość danego produktu.

DSC_0541


Po zakończonym wykładzie pojechaliśmy do centrum handlowego ,,Galaxy’’, by  zregenerować siły oraz by w Multikinie obejrzeć film ,,Piękna i Bestia’’ w reżyserii Billa Condona. Podczas seansu mogliśmy się odprężyć i poczuć klimat dziecięcych lat.
Wycieczka należała do bardzo udanych. Dzięki niej w przystępny i ciekawy sposób nauczyliśmy się jak ważna jest marka, jaką pełni rolę, na jakie szczegóły zwracać uwagę przy  jej kreowaniu.
Z uśmiechami na twarzy, bogatsi o nowe doświadczenia, wróciliśmy do naszej codzienności, do Chojny.

Wiktor Hadała, klasa II b LO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

LANGUAGE

Anglia
Niemcy Węgry


LINKI

Ministerstwo Edukacji Narodowej

Centralna Komisja Egzaminacyjna

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
w Poznaniu

Kuratorium Oświaty
w Szczecinie

Starostwo Powiatowe
w Gryfinie

Dziennik elektroniczny

Poczta

 
 

GALERIA

     
   
     
   
     
 
 
     
   
     
   
     
   
     
   
     
 
 
     
 
 
 


 
   
     
  WOŚP 2012  
     
 
Festiwal Piosenki Angielskiej 
 
     
 

 

 
Wszelkie Prawa Zastrzeżone 2007
ZSP w Chojnie