Otwarcie pracowni obsługi klienta
W ramach projektu realizowanego na zajęciach ekonomii w praktyce, klasa 2 b podjęła się zadania utworzenia pracowni obsługi klienta. Pod opieką pani mgr Emilii Skrzypy utworzyliśmy dwie grupy projektowe oraz wybraliśmy liderów: Kornelię Makowską(grupa odpowiadająca za pracownie w budynku nr 1) oraz Klaudię Moćko(grupa odpowiadająca za pracownie w budynku na 2).
Osoby biorące udział w projekcie wykonały wiele niezbędnych działań, prowadzących do powstania pracowni, np. sprzątanie po remoncie, wykładanie towarów.
W zakresie naszych działań: nawiązaliśmy współpracę z nauczycielami, przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą zainteresowania uczniów powstaniem pracowni obsługi klienta w szkole oraz ich oczekiwaniom względem niej.
Przygotowaliśmy asortyment, kampanię promocyjną w postaci plakatów i ulotek, wybraliśmy logo oraz nazwę „ Zdrówko”.
Prace nad otwarciem trwały całe I półrocze, ale udało się. Pracownia została otwarta 20 stycznia 2014 r. przez panią Dyrektor Adrianę Salamończyk.
Serdecznie dziękujemy pani Dyrektor Adrianie Salamończyk za intensywna i owocną współpracę nad tworzeniem pracowni. Podziękowania należą się również pani mgr Barbarze Nożewnik za utworzenie logo oraz nazwy, panu Rafałowi Czubikowi i panu Pawłowi Jóźwikowi za pomoc w pracach technicznych.
Klaudia Moćko z klasy 2 b
|